Czy jesteś ustalony na wygraną?

Czy jesteś przygotowany na wygraną? Rozwój staż kosmetycznej wynika z jasności, skupienia, dyscypliny a odwagi, ażeby zobaczyć, dokąd są problemy zaś naprawić je.

Dlaczego? Ponieważ nie można przywrócić do równowagi tego, czego się nie wie. Nie możesz również skrywać http://www.foit.pl głowy w piasek i wykonywać tego, co wiecznie robiłeś, ponieważ zostaniesz w tyle.

Potrzebna jest tędy brutalna szczerość. Gdzie są Twoje obszary problemowe, które powstrzymują Cię od większej liczby pacjentów tudzież zysków? Czy wiesz, jednakowoż owszem zgadujesz?

Czy jesteś pewien, iż to jest to, azaliż jest coś innego, iż jest uszkodzony, iż nie wiesz o względnie nie były skłonne do rozwiązania?

Dowiedzmy się…

Świetnym miejscem aż do rozpoczęcia jest 9-punktowa ocena, która da Ci jasność, której potrzebujesz, by skupić się na tym, co jest najważniejsze w celu Twojej praktyki a Twoich przychodów, by rosły.

Wystarczy kontrować „tak” względnie „nie” na poniższe pytania, aby sprawdzić, azali jesteś ustalony na zwycięstwo:

CZY MASZ PLAN MARKETINGOWY, KTÓRY WYKORZYSTUJE KILKA STRATEGII POZYSKIWANIA PACJENTÓW?

Pacjenci kosmetyczni żyją dzisiaj na kanałach multimedialnych i chcą informacji w taki sposób, w kto chcą.

Niektórzy potencjalni pacjenci chcą śledzić Cię na Facebooku.
Niektórzy chcą spostrzegać Twoje zdjęcia natomiast filmy na Instagramie.
Niektórzy chcą http://www.cygal.pl obserwować Twój taniec na TikTok – żartując, wszak wejdź wcześniej.
Niektórzy chcą odczytywać Twoje wpisy na blogu
Większość chce przeczytać o Tobie opinie innych Twoich pacjentów kosmetycznych
Niektórzy chcą przeszukać Twoją stronę internetową z dokładnością do jednego zęba.

Potrzebujesz w związku z tym strategii tworzenia i dystrybucji treści wszędzie tam, dokąd mogą egzystować potencjalni pacjenci, aby wywlec ich uwagę.

CZY JESTEŚ W STANIE ŚLEDZIĆ SKĄD POCHODZĄ TWOI NOWI PACJENCI?

To jest o mrowie za drogie, ażeby robić dobrą prasę dzisiaj i nie wiedzieć, co działa. Kiedy konsultuję się z praktykami, wyciągamy raporty, które mówią nam o źródle skierowania.

Jednak dane te mogą stanowić niedokładne, jak dowiadujemy się:

Recepcjonista wcale nie zapytał dzwoniącego, w kto sposób dowiedział się o Tobie
Albo recepcjonistka po prostu kliknęła na pierwsze danie rozwijane zarzewie skierowania, bo architektura komputerowy nie pozwolił jej kontynuować bez wybrania czegoś
Albo chory zostawił puste pole na formularzu przyjęcia pacjenta oraz nikt go nie zapytał
Lub chory powiedział „internet”, podczas gdy zapytany za sprawą telefon, niemniej jednak potem, gdy odwiedza http://www.zdancewicz.pl natomiast staje się z większym natężeniem komfortowe, płeć piękna otwiera się, iż w rzeczy samej to był przyjaciel, który skierował ją owszem kobieta googled ciebie, poszedł aż do witryny, oraz w następnej kolejności IG stwierdzić cię

CZY TWÓJ PERSONEL REAGUJE NA NOWE LEADY NATYCHMIAST?

Statystyki pokazują, iż 48% biur nie badać na internetowych prowadzi, dlatego że są one za bardzo zajęci albo nie sądzę, iż są one dobrej jakości prowadzi, przeto po co zawracać sobie głowę
Lub niektórzy załoga praktyki próbować dni dalej natomiast aż do tego czasu ołowiu wzrosła zimna ewentualnie ich konkurenci w tym momencie osiągnęły out
Ktokolwiek podąża w górę jako najwyższy ma http://www.majtyka.pl przewagę 1st responder, więc trzeba systemu, aby skoczyć na tych przewodów natychmiast, podczas gdy są gorące

CZY TWÓJ PERSONEL TELEFONICZNY KONWERTUJE CO NAJMNIEJ 60% ROZMÓWCÓW NA SPOTKANIA?

Doświadczenie telefoniczne ewentualny chory ma z praktyką jest brane nadmiernie nieznacznie w większości praktyk. Pamiętaj, że nowi pacjenci zupełnie nie zamierzają się z Tobą spotkać, gdyby nie mogą nie trafić recepcjonistki.

Większość chirurgów spędził fortunę na ich stronie internetowej, tak aby egzystować postrzegane jak najlepsze, jednakże nie na tak duża liczba na umiejętności telefonicznych ich recepcjonistka, którzy reprezentują je.

Tak więc, potencjalny chory sprawdził swoją stronę internetową oraz jest podekscytowany, iżby skontaminować się z tobą, wszak dalej zmienia zdanie, dzwoniąc aż do biura.
Mogli dostać automatyczną sekretarkę bądź irytujące drzewo telefoniczne ewentualnie osowiały recepcjonista, jaki nie przeszkadza spojenie spośród rozmówcą.

Mój całokształt natomiast ego robimy mystery shopping od momentu powyżej 20 lat oraz oto, co wiem na pewno… KAŻDA wprawa być może wykorzystać spośród http://www.roclawski.pl pomocy w tym zakresie.

I przeciwnie dlatego, że przeszkolono ich raz, nie oznacza, że pozostają przeszkoleni. Połączenia muszą być monitorowane, skrypty muszą istnieć przestrzegane a zadłużenia musi istnieć w miejscu, z tej przyczyny everyman telefon jest obsługiwany profesjonalnie.