Jak przekonać potencjalnego pacjenta aż do zabiegów kosmetycznych

Jak przekonwertować pacjenta kosmetycznego? Konwersja stawki przypuszczalnie egzystować frustrujące w dzisiejszym konkurencyjnym świecie. Spędziłeś czas, pieniądze tudzież wysiłek w uzyskaniu potencjalnych pacjentów http://www.laczny.pl z wykorzystaniem drzwi, lecz zanadto wielu spośród nich nie zarezerwować z jakiegoś powodu.

Dlaczego nie? Czy to konkurencja? Czy owo twój marketing? Czy owo twój personel?

Czego się nauczyłem, konsultując się w tej branży przez 20 lat oraz pisząc książkę na ten temat, jest to…

Powodem nr 1, gwoli którego pacjenci kosmetyczni nie wybierają Ciebie jest to, że nie czują więzi.

Dobra informacja jest taka, iż możesz ów szkopuł wcale łatwo poprawić, iżby powiększyć osobisty dzielnik zamykania salonów. http://www.dering.pl

CZEGO TAK NAPRAWDĘ CHCE PACJENT KOSMETYCZNY?

Po pierwsze, zastanów się, co właściwie ściśle mówiąc kupuje pacjent. Emocjonalnie kupują czas, uznanie, prestiż, szczęście i miłość.

Niektórzy powiedzą Ci, iż chcą pozostać konkurencyjni na rynku, wyglądać lepiej teraz, jak są świeżo upieczonymi singlami, wybierają się na kongres klasowy a chcą wzbudzić wrogość przy starego chłopaka.

Najważniejsze jest to, że twój pacjent kosmetyczny chce czuć się lepiej – kropka! Wierzą, że milszy powierzchowność sprawi, iż poczują się lepiej we własnej skórze. Teraz muszą lecz wciąż wynaleźć odpowiedniego chirurga, jaki im pomoże.

Wiedząc o tym, musisz pochwycić się ich emocjonalnymi pragnieniami, potrzebami http://www.huczko.pl, obawami a rozczarowaniami. Pacjent kosmetyczny kupuje nadzieję – że uzyskasz należyty wynik, w sąsiedztwie minimalnym bólu i dyskomforcie, oraz iż jego trwanie ulegnie poprawie.

Zajmujesz się dlatego uczuciami. Pacjent bez zabrudzeń chce się przeczuwać wyjątkowy, zrozumiany, ważny, komfortowy, symptomatyczny tudzież szanowany. Chce wiedzieć, że zależy Ci na zanim jako na osobie i że dasz mu to, czego chce.

Oczekują, iż będą traktowani z życzliwością tudzież szacunkiem i, otwarcie mówiąc, jeżeli nie otrzymają tych ciepłych, rozmytych uczuć od momentu Ciebie tudzież Twojego http://www.janic.pl personelu, pójdą aż do Twojego konkurenta, który potraktuje ich lepiej, zaś oni zabiorą ze sobą swoich przyjaciół.

ZACZNIJ NAWIĄZYWAĆ KONTAKT Z PACJENTEM JUŻ PRZY PIERWSZEJ ROZMOWIE

Twoi pacjenci chcą się identyfikować z Tobą tudzież Twoim personelem. Jeśli możesz sprawić, iż ewentualny chory poczuje się dobrze, ważny natomiast komfortowy, zaś także pojęcie jego potrzeb, są one twoje.

Połączenie zaczyna się od czasu budowania rapportu w czasie pierwszej negocjacje telefonicznej z pacjentem w Twoim gabinecie.

Konieczne jest, ażeby Twój recepcjonista był przyjazny, optymistyczny, biegły tudzież przeszkolony w używaniu tonu głosu tudzież strategicznych skryptów, aby „doprowadzić” rozmówcę aż do zarezerwowania konsultacji spośród Tobą.

W przeciwnym razie, gdyby nie przypadkiem http://www.suchcicki.pl ukończyć przez recepcjonistę, wcale nie zamierzają cię spotkać!

Na przykład, recepcjonistka musi się w pierwszej kolejności przedstawić, zaś w następnej kolejności przyuczyć się imienia dzwoniącego, by mogła go hulać przez kompletny okres trwania rozmowy. Używanie czyjegoś imienia automatycznie tworzy więcej więzi tudzież sprawia, że pacjenci czują się ważniejsi.

Ale recepcjonistka musi znajdować się plus biegły w zadawaniu konkretnych pytań a uzyskanie odpowiedzi od rozmówcy, jaki przenosi je do harmonogramu konsultacji spośród tobą.

Zadawanie pytań dzwoniącemu, takich kiedy procedura, którą są zainteresowani, a później zapewnienie ich, iż jest to wybitnie popularna procedura, którą wykonujesz, stawia ich bardziej swobodnie.

Twój recepcjonista musi egzystować i biegły w proszeniu o konsultację. Dzwoniący nie będzie po prostu darować go do nich.

Na przykład, być wyposażonym recepcjonista konwersji wcześnie, oferując alternatywa dwóch następnych dni / czasu wizyty, które są w przyszłości dostępne. Jeśli wybiorą jeden, oni idą do przodu.

WIĄZANIE PRZED UMÓWIENIEM SIĘ NA WIZYTĘ

Zbyt moc czasu pomiędzy tym, kiedy rozmówca dotarł aż do Ciebie, zaś tym gdy być może Cię odwiedzić jest niebezpieczne. Mogą bez trudności ciągnąć procedura swoich konkurentów, którzy mogą umieścić agenda rozmówcy lepiej ewentualnie pogadać z przyjaciółmi, którzy mówią im z niego zaś ano dalej.

Wypełnij ów czas opóźnienia oraz utrzymywać się w kontakcie z potencjalnym pacjentem do budowania zaufania, w trakcie podczas gdy oni czekają na ich konsultacji z tobą.

Miej strukturę w miejscu, dokąd „kapie” informacji do nich tak, iż są podekscytowani o pokazując się zastać się z tobą osobiście.

Na przykład, gdy tylko zarezerwują konsultację, wyślij im pocztą względnie cyfrowo poważny paczka informacyjny gwoli pacjentów, który zawiera list od chwili Ciebie i odręczny glosariusz od chwili koordynatora pacjentów, kto cieszy się na zgromadzenie spośród nimi. Dołącz konkretne informacje na temat procedury, którą są zainteresowani, swoje opinia oraz zdjęcie, biografię biura tudzież personelu, zasady oraz wskazówki.

Kilka dni później, wyślij im swoje kawałki PR spośród linkiem aż do swojego kanału YouTube, aby mogli „zobaczyć” cię w charakterze autorytet.

Kilka dni po tym, wyślij im recenzje zaś referencje od chwili innych pacjentów, którzy kochają swoje wyniki z linkami do konta Instagram, by dojrzeć przed / po zdjęciach innych pacjentów zamieścił.

Ta „kampania kroplowa” pomaga pacjentowi wyczuć się tak, jakby nuże Cię poznał a pozycjonuje Cię jak eksperta. W ten badania pojawiają się one o wiele bardziej gotowy, żeby zakomunikować „tak” do Ciebie.