Praktyki od czasu dobrych do świetnych

Kiedy byłem w szkole biznesu, lekturą obowiązkową było „Good owo Great” Jima Collinsa.

Jest owo publikacja o zarządzaniu, która wyjaśnia, po co niektóre firmy dokonują skoku odkąd dobrego do wielkiego… natomiast inne nie.

Profesor spędził tygodnie na analizowaniu tej książki z nami http://www.dominczak.pl studentami, atoli jest niejaki rozdział, kto jest no apropos naszej branży, że chciałem się przed spośród wami podzielić zaś nazywa się…

Skondensowałem go bardzo, toż oto jego sedno:

Dobre do wielkich transformacji cyklicznie wyglądają gdy dramatyczne wydarzenia gwoli tych, którzy obserwują spośród zewnątrz, ale są faktycznie organiczne, kumulujące się procesy wewnątrz, które działają za sprawą długi czas http://www.charzewski.pl.

Oznacza to, że nie było jednego działania definiującego, kampanii reklamowej względnie szczęścia, które zbudowało wielką firmę.

Zamiast tego, dobre oraz wielkie firmy podążały za przewidywalnym wzorcem budowania tudzież przebijania się, jaki wymaga wysiłku, by się rozkręcić, kiedy ciężkie koło zamachowe; chociaż gdy nuże się rozkręci, nabiera rozpędu a trafia w paragraf przełomowy, kto staje się nie aż do zatrzymania tudzież przynosi dramatyczne rezultaty bez dodatkowego wysiłku.

Ale gros firm działa wedle innego schematu… pętla zagłady.

Zamiast skupiać impet, starają się odrzucić bieg budowania tudzież obecnie przeskoczyć aż do punktu przełomowego, stosując jednorazowe taktyki http://www.sudnik.pl, które dają im natychmiastowe, jakkolwiek krótkoterminowe rezultaty.

Zamiast tego, otrzymują rozczarowujące wyniki, jako że nie udaje im się utrzymać spójnego kierunku, stąd próbują innej krótkoterminowej taktyki, aby uzyskać natychmiastowe rezultaty i z większym natężeniem rozczarowujące wyniki zdarzają się dla dalszego rozczarowania, natomiast teraz są w pętli zagłady zaś zmierzają aż do katastrofy.

To samo dzieje się http://www.gierat.pl w praktykach chirurgii plastycznej.

Naiwne czy też przeciętne staż gonią w środku krótkoterminowym zyskiem, rzucając czas, kapitał natomiast zasoby na wszystkie rodzaje błyszczących obiektów obiecujących świat.

Być być może jest owo biznes internetowa przeprojektowanie witryny … ponownie. Lub Google AdWords, które potrzebują budżetu wielu tysięcy dolarów miesięcznie, względnie katalogów, względnie mediów społecznościowych.

Próbują czegoś za sprawą miesiąc albo dwa, nie podoba się wyniki, przeto skaczą spośród tego do innej strategii obiecując być świętym Graalem.

Ale pod żadnym pozorem nie pozostają całkiem długo, iżby być w użyciu jakąkolwiek trakcję.

Podobnie jest z doborem pacjentów.

Wiele praktyk chodzić po one-hit-wonder pacjenta veto pacjenta kosmetycznego, jaki byłby godny 10x ich początkowej inwestycji, jeżeli umieścić odwzorowanie w miejscu, ażeby je pielęgnować, skutkiem tego dosłownie stają się praktyki „nieopłaconych ambasadorów sprzedaży.

Tak więc, wracając do koncepcji „od dobrego do wielkiego”, oto co robi wprawa odnosząca sukcesy, tak aby wzdrygać się się wielką:

– Tworzą http://www.kocwin.pl mapę kosmetycznego planu przyciągania, konwersji i utrzymania pacjentów.
– Ustalają priorytety w zakresie budżetowania pieniędzy oraz siły roboczej w kierunku najskuteczniejszych długoterminowych strategii, które sprawdziły się w praktyce.
– Monitorują swoje wyniki i dostrajają je na bieżąco.
– Pozostają na kursie tudzież NIE zmieniają kierunku w celu krótkoterminowych zysków.
– Widzą rezultaty, które bez ustanku się rozwijają.

Mówiąc inaczej, udane staż określają, kim są ich preferowani i najbardziej dochodowi pacjenci kosmetyczni; odtąd określają najlepsze sposoby przyciągnięcia tych pacjentów kosmetycznych do nich. Wiążą się, kształcą i budują ufność z tym pacjentem zanim spotkaniem z nim. Doskonalą doświadczenia pacjenta z praktyką od czasu pierwszego telefonu, kto wykonują, żeby umówić się na wizytę, do wizyty, konsultacji oraz dalszych działań. Dają pacjentowi doświadczenie WOW przed, w trakcie, po ich procedurze. Zachęcają, iż pacjent, ażeby powrócić, recenzja, odnoszą się a użyczać na własnych platformach społecznych, tym samym inni potencjalni pacjenci odkrywają cię tudzież przejść przy użyciu swoje procesy, natomiast oni, zbyt, powrót, recenzja, odnoszą się a akcji na społecznych zatem więcej pacjentów uczynić owo samo i tak później zaś istotnie dalej.

Więc teraz masz proces zaś schemat, który buduje rozpęd, więc masz niewzruszony ciek pacjentów kosmetycznych na autopilocie.

To wcale nie było ważniejsze aniżeli teraz, żeby Twoja doświadczenie działa jak przyzwoicie naoliwiona maszyna, która być może przeżyć burze konkurencji i COVID oraz lada co innego przychodzi na nasz sposób.

Skontaktuj się ze mną, jeśliby mógłbyś skorzystać spośród pomocy w tym zakresie. Pracuję z chirurgami plastycznymi od czasu 20 lat i mogę zaoszczędzić Ci bezlik czasu, pieniędzy tudzież kłopotów.